Το μάθημα Λογιστική ΙΙ του Γ´ εξαμήνου δεν θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21/10/2010. Το μάθημα θα αναπληρωθεί ύστερα απο συννενόηση με τους φοιτητές.
Το μάθημα Λογιστική ΙΙ του Γ´ εξαμήνου δεν θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21/10/2010. Το μάθημα θα αναπληρωθεί ύστερα απο συννενόηση με τους φοιτητές.