Ανακοίνωνεται στους φοιτητές του Τμήματος των Δ' και Η' Εξαμήνου ότι η περίοδος υποβολής δηλώσεων μέσω του Unistudent για το μάθημα επιλογής παίρνει και τρίτη παράταση μέχρι 25/3.
Ανακοίνωνεται στους φοιτητές του Τμήματος των Δ' και Η' Εξαμήνου ότι η περίοδος υποβολής δηλώσεων μέσω του Unistudent για το μάθημα επιλογής παίρνει και τρίτη παράταση μέχρι 25/3.