Ανακοινώνεται στους φοιτητές του τμήματος Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης ότι σύμφωνα με το Ν. 4009/2011, καθιερώνεται η υποχρέωση των φοιτητών να εγγράφονται κάθε εξάμηνο. Σε περίπτωση μη εγγραφής για δύο συνεχόμενα εξάμηνα ο φοιτητής διαγράφεται από το Τμήμα. Για το λόγο αυτό θα πρέπει όλοι οι φοιτητές του Β έτους σπουδών να εγγράφονται στην αρχή του κάθε εξάμηνου. Η διαδικασία αυτή θα γίνει με την ηλεκτρονική δήλωση μαθημάτων του 3ου εξαμήνου σπουδών τους. Πρέπει όλοι οι φοιτητές του Β έτους να υποβάλουν δήλωση μαθημάτων ηλεκτρονικά έως τις 14 Οκτωβρίου 2011. Η διαδικασία για το Γ και το Δ σπουδών έχει ξεκινήσει ήδη με την υποβολή των δηλώσεων κατεύθυνσης και μαθημάτων επιλογής αντίστοιχα.
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ
ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ...