Εκτύπωση
Κατηγορία: Ανακοινώσεις
Εμφανίσεις: 2096

Ανακοινώνεται στους επί πτυχίο φοιτητές ότι σύμφωνα με το Ν. 4009/2011, καθιερώνεται η υποχρέωση των φοιτητών να εγγράφονται κάθε εξάμηνο. Σε περίπτωση μη εγγραφής για δύο συνεχόμενα εξάμηνα ο φοιτητής διαγράφεται από το Τμήμα. Για το λόγο αυτό θα πρέπει όλοι οι επί πτυχίο φοιτητές να εγγράφονται στην αρχή του κάθε εξάμηνου. Η διαδικασία αυτή θα γίνει με την δήλωση μαθημάτων στα οποία επιθυμούν να εξεταστούν στην εξεταστική περίοδο του Φεβρουαρίου 2011-2012. Πρέπει όλοι λοιπόν οι επί πτυχίο φοιτητές να υποβάλουν δήλωση μαθημάτων ηλεκτρονικά έως τις 14 Οκτωβρίου 2011. Θα συμπληρώνουν το σχετικό έντυπο που υπάρχει στην ιστιοσελίδα και θα το αποστέλλουν διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Οι φοιτητές που εισήχθησαν το 2007-2008 θα υποβάλλουν τη δήλωση τους ηλεκτρονικά μέσω του https://unistudent.duth.gr.

 

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ

ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ...