Εκτύπωση
Κατηγορία: Ανακοινώσεις
Εμφανίσεις: 2120

Καλούνται οι φοιτητές που περάτωσαν με επιτυχία τις εξετάσεις των μαθημάτων όλων των εξαμήνων μέχρι και την εξεταστική του Σεπτεμβρίου 2011 να υποβάλουν στη γραμματεία τα απαραίτητα δικαιολογητικά από τη  Δευτέρα 24/10/2011 έως και Δευτέρα 07/11/2011

Για την ορκομωσία απαιτείται η κατάθεση των παρακάτω δικαιολογητικών:

1.       Έντυπο ορκωμοσίας (από την γραμματεία)

2.       Επιστροφή στη γραμματεία:

α) δελτίο φοιτητικού εισιτηρίου (πάσο),
β) φοιτητική ταυτότητα 
γ) βιβλιάριο υγειονομικής περίθαλψης (εφόσον είχε χορηγηθεί)
δ) Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/1986 (συμπληρώνεται μόνο σε περίπτωση απώλειας των παραπάνω)


3. Παράβολο των 30 ευρώ από τη γραμματεία.

4. Βεβαίωση από τη Βιβλιοθήκη του Τμήματος  ότι δεν οφείλονται βιβλία  (θα αναζητηθεί αυτεπάγγελτα)

5. Βεβαίωση από τη Φοιτητική Εστία ότι δεν υπάρχουν υποχρεώσεις στέγασης εφόσον έγινε χρήση του δικαιώματος (θα αναζητηθεί αυτεπάγγελτα)

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Οι φοιτητές προκειμένου να λάβουν μέρος στην τελετή ορκομωσίας θα πρέπει απαραιτήτως να παρουσιαστούν στη Γραμματεία του Τμήματος τη Τετάρτη 23-11-2011 και ώρα 9.00΄-11.00΄ προκειμένου να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος.

Η ορκομωσία θα γίνει τη Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011 και ώρα13:00 στο κεντρικό Αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου (Πανεπιστημιούπολη).

 

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ

ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ...