Εκτύπωση
Κατηγορία: Ανακοινώσεις
Εμφανίσεις: 2102

 

Σύμφωνα με παλαιότερη απόφαση της Συγκλήτου ισχύει:



Η Σύγκλητος του ΔΠΘ αφού έλαβε υπόψη της προφορικό αίτημα φοιτητών απόφάσισε να επανεπικαιροποιήσει παλαιότερη απόφασή της και να δίνεται η δυνατότητα στους φοιτητές που έχουν περατώσει τον κύκλο σπουδών τους (δηλαδή το 9 o εξάμηνο σπουδών οι φοιτητές της Πολυτεχνικής Σχολής, το 12o εξάμηνο οι φοιτητές της Ιατρικής και το 8o εξάμηνο οι φοιτητές των άλλων τμημάτων του Πανεπιστημίου) να δίνουν εξετάσεις σε όσα από τα μαθήματα δεν έχουν επιτύχει στις εξεταστικές περιόδους του Ιουνίου και του Φεβρουαρίου ανεξάρτητα αν τα μαθήματα αυτά διδάσκονται στο εαρινό ή το χειμερινό εξάμηνο σπουδών.

Οι εξετάσεις αυτές θα γίνονται σε διάστημα 10 ημερών μετά τις εξετάσεις της αντίστοιχης περιόδου και η ημερομηνία εξέτασης του κάθε μαθήματος θα καθορίζεται από τον διδάσκοντα σε συνεργασία με τους φοιτητές. Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων αυτών τα μαθήματα θα γίνονται κανονικά.