ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
Καλούνται οι φοιτητές του τμήματος Δ.Ο.Σ.Α. να εγγραφούν στο εαρινό εξάμηνο του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους (2011-2012) από 13.02.2012 έως 29.02.2012, ως εξής:
Α) Μέσω του Unistudent.
* όσοι έχουν εγγραφεί από το ακαδ.έτος 2008-2009 έως και το 2011-2012 πρέπει να δηλώσουν τα μαθήματα του τρέχοντος εξαμήνου και τα οφειλόμενα εαρινών εξαμήνων επίσης, επιλέγοντας τα μέσω του Unistudent.
* όσοι έχουν εγγραφεί το ακαδ.έτος 2007-2008 πρέπει να δηλώσουν τα οφειλόμενα μαθήματα εαρινών εξαμήνων στα οποία επιθυμούν να εξεταστούν κατά την εξεταστική περίοδο Ιουνίου του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους (2011-2012) μέσω του Unistudent.
Β) Με υπεύθυνη Δήλωση.
Όσοι έχουν εγγραφεί από το 2006-2007 και πριν (π.χ. 2005-2006, 2004-2005 κ.λ.π.) θα πρέπει να συμπληρώσουν υπεύθυνη δήλωση εγγραφής στο εαρινό εξάμηνο του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους (2011-2012) όπου θα δηλώσουν επίσης τα μαθήματα στα οποία επιθυμούν να εξεταστούν κατά την εξεταστική περίοδο Ιουνίου του ακαδ.έτους 2011-2012 και να τη στείλουν στη δ/νση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
ΠΡΟΣΟΧΗ
Όσοι ανήκουν στην κατηγορία (Α) και δεν επιλέξουν μαθήματα εαρινών εξαμήνων μέσω του Unistudent και όσοι ανήκουν στην κατηγορία (Β) και δεν αποστείλουν την Υπεύθυνη Δήλωση εγγραφής ηλεκτρονικά κινδυνεύουν με ΔΙΑΓΡΑΦΗ.
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ
πάντα δίπλα σου