Καλούνται οι φοιτητές που περάτωσαν με επιτυχία τις εξετάσεις όλων των εξαμήνων να υποβάλουν στη γραμματεία αίτηση (Έντυπο ορκωμοσίας) είτε αυτοπροσώπως, είτε με εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο από την Δευτέρα 29/10/2012 έως και την Παρασκευή 09/11/2012 και ώρες 11:00 – 13:00
Για την ορκωμοσία απαιτείται η κατάθεση των παρακάτω δικαιολογητικών:
1.Αίτηση (Έντυπο ορκωμοσίας).
2.Επιστροφή στη γραμματεία: α) δελτίο φοιτητικού εισιτηρίου (πάσο),β) φοιτητική ταυτότηταγ) βιβλιάριο υγειονομικής περίθαλψης (εφόσον είχε χορηγηθεί)Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/1986 (συμπληρώνεται μόνο σε περίπτωση απώλειας των παραπάνω)
3. Παράβολο των 30 ευρώ από τη γραμματεία.
4. Βεβαίωση από τη βιβλιοθήκη του Τμήματος (ότι δεν οφείλονται βιβλία) θα αναζητηθεί αυτεπάγγελτα.
5. Βεβαίωση από τη Φοιτητική Εστία (ότι δεν υπάρχουν υποχρεώσεις στέγασης) θα αναζητηθεί αυτεπάγγελτα.
Η ορκωμοσία θα γίνει την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012 και ώρα 13:00.Ο χώρος που θα διεξαχθεί η τελετή της ορκωμοσίας θα ανακοινωθεί σε επόμενη ανακοίνωση.
Τηλέφωνα Γραμματείας 2531039824 και 39825
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ
Πάντα δίπλα σου...