Ανανέωση εγγραφής – Δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2012-2013
Καλούνται όλοι οι φοιτητές/τριες του Τμήματος Δ.Ο.Σ.Α.:
να ανανεώσουν την εγγραφή τους στο Τμήμα για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2012-13 (Ν.4009/2011)
να δηλώσουν όλα τα μαθήματα που χρωστούν από προηγούμενα χειμερινά εξάμηνα
οι φοιτητές του 5ου εξαμήνου πρέπει να επιλέξουν πρώτα κατεύθυνση,να δηλώσουν όλα τα υποχρεωτικά και ένα (1) κατ΄ επιλογήν μάθημα του τρέχοντος χειμερινού εξαμήνου 2012-13
Προθεσμία ανανέωσης εγγραφής –Δήλωσης μαθημάτων: από 8-10-2012 έως 15-11-2012.
Τρόπος ανανέωσης εγγραφής-δήλωσης μαθημάτων:ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟ 2007. (2006, 2005, 2004 κλπ).
Οι φοιτητές, οι οποίοι έχουν εισαχθεί στο Τμήμα Δ.Ο.Σ.Α. μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2006-2007, αποστέλλοντας email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με θέμα τον αριθμό μητρώου τους (π.χ. 1560/06) στο οποίο θα έχουν επισυνάψει συμπληρωμένη την φόρμα FORMA DILOSIS 2006.doc . Email φοιτητών που δεν θα έχουν ως θέμα τον αριθμό μητρώου του φοιτητή δεν θα γίνονται δεκτά.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΤΟ 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 και 2012.
Οι φοιτητές, οι οποίοι έχουν εισαχθεί στο Τμήμα Δ.Ο.Σ.Α. από το ακαδημαϊκό έτος 2007-2008 μέχρι σήμερα, με ηλεκτρονική υποβολή στη διεύθυνση https://unistudent.duth.gr/main.asp, με τη χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης (οδηγίες συμπλήρωσης της δήλωσης αναγράφονται στη διεύθυνση αυτή)
Φοιτητής/τρια που δεν εγγραφεί σε δύο συνεχόμενα εξάμηνα, σύμφωνα με το Ν.4009/2011, άρθρο 33, παρ.2 διαγράφεται αυτοδίκαια από το Τμήμα.
Φοιτητής/τρια που δεν δηλώσει κάποιο μάθημα, δεν μπορεί να το παρακολουθήσει ούτε και να εξετασθεί σε αυτό.
Μετά την αποστολή της ηλεκτρονικής σας δήλωσης και κατά το προαναφερόμενο χρονικό διάστημα υποβολής δηλώσεων, υποχρεούστε να ελέγχετε εάν η δήλωση μαθημάτων σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς στο σύστημα. Επίσης, θα πρέπει να εκτυπώνετε οπωσδήποτε και το αποδεικτικό εγγραφής σας σε κάθε ακαδημαϊκό εξάμηνο.
Παρακαλείστε να μην εισέρχεσθε στην εφαρμογή των Γραμματειών κατά τις ώρες 8:30-9:30 π.μ., λόγω εργασιών συντήρησης του συστήματος.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Φοιτητής/τρια που οφείλει μόνο μαθήματα εαρινού εξαμήνου θα κάνει επανεγγραφή αποστέλλοντας κενή δήλωση
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ
Πάντα δίπλα σου...