Εκτύπωση
Κατηγορία: Ανακοινώσεις
Εμφανίσεις: 3215

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

Ανακοίνωση-Πρόταση

σχετικά με την διπλή εξεταστική

Πριν από μερικές μέρες κατατέθηκε και ψηφίστηκε στην Βουλή των Ελλήνων νομοσχέδιο για την κατάργηση της διπλής εξεταστικής. Η κίνηση αυτή είχε ως αποτέλεσμα οι ενεργοί φοιτητές των τεσσάρων ετών να μην έχουν το δικαίωμα να εξεταστούν στα μαθήματα όλων των χειμερινών εξαμήνων. Ως ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ θεωρούμε πως μια τέτοια απόφαση είναι ανούσια μιας και στερεί από τους φοιτητές τη δυνατότητα να φέρουν εις πέρας τον κύκλο των σπουδών του. Για τον λόγο αυτό η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ έχοντας πάντα υψηλά το αίσθημα ευθύνης και λειτουργώντας διαρκώς με γνώμονα το συμφέρον του φοιτητή, λαμβάνει την πρωτοβουλία να προτείνει το εξής: Οι φοιτητές του Ή εξαμήνου του τμήματος Οικονομικών Επιστημών να θεωρηθούν επί πτυχίω φοιτητές ώστε να μπορέσουν να δώσουν όλα τα μαθήματα των χειμερινών εξαμήνων που χρωστάνε. Για τα μικρότερα έτη καταλαβαίνουμε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό όμως πιστεύουμε πως για τους τεταρτοετείς φοιτητές μια τέτοια κίνηση είναι αναγκαία και θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην περάτωση των σπουδών τους.

 

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ

ΔΥΝΑΜΗ ΕΥΘΥΝΗΣ...