Εκτύπωση
Κατηγορία: Ανακοινώσεις
Εμφανίσεις: 1903

Το μάθημα "Λογιστική ΙΙ" του Γ' εξαμήνου, είναι διαθέσιμο για επανεγγραφή και στους φοιτητές που εισήχθησαν απο το 2009 και πριν, με το παλιό πρόγραμμα σπουδών. Οι φοιτητές που θέλουν να εξεταστούν στο μάθημα κατά την εξεταστική περίοδο του Εαρινού Εξαμήνου, οφείλουν να το δηλώσουν μέσω του unistudent μέχρι την οριστική ημερομηνία υποβολής δηλώσεων επανεγγραφής.

 

ΔΑΠ - ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ

Πάντα δίπλα σου...