Ανακοινώνεται στους φοιτητές του τμήματος ότι το μάθημα "Διοίκηση ΙΙ" του Γ' Εξαμήνου θα γίνει αύριο Τρίτη 9 Οκτωβρίου και ώρα 10:00-13:00
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ
Πάντα δίπλα σου...
Ανακοινώνεται στους φοιτητές του τμήματος ότι το μάθημα "Διοίκηση ΙΙ" του Γ' Εξαμήνου θα γίνει αύριο Τρίτη 9 Οκτωβρίου και ώρα 10:00-13:00
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ
Πάντα δίπλα σου...