Αύριο Δευτέρα 14/1 αρχίζει η εξεταστική με τα εξής μαθήματα:
1) Δίκαιο Ι ώρα 10:00-12:00 (Α' Εξάμηνο)
2) Δίκαιο ρυθμιστικών αρχών ώρα 12:00-14:00 (Ε' Εξάμηνο)
*3) Θεμελιώδες αρχές και χαρακτηριστικά κοινωτικού δικαίου ώρα 12:00-14:00 (Ε' Εξάμηνο)
Τα παρακάτω μαθήματα είναι για τους φοιτητές επί πτυχίω:
*4) Δημόσιο διεθνές δίκαιο και δίκαιο των διεθνών οικονομικών οργανισμών ώρα 12:00-14:00 (Δ' Εξάμηνο)
*5)Δίκαιο της ενιαίας αγοράς και των εξωτερικών εμπορικών σχέσεων ώρα 12:00-14:00 (ΣΤ' Εξάμηνο)
*6)Εισαγωγή στην πολιτική επιστήμη ώρα 12:00-14:00 (Β' Εξάμηνο)
*7)Βιομηχανική κοινωνιολογία ώρα 12:00-14:00 (Β' Εξάμηνο)
8) Λογιστική ΙΙ 16:00-18:00 (Β' Εξάμηνο)
*Σημείωση: Τα μαθήματα με αστερίσκο είναι με το παλιό πρόγραμμα σπουδών(
Καλή επιτυχία!!!
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ
Πάντα δίπλα σου...