Μετά από το θέμα που είχε προκύψει σχετικά με την κατάργηση των δρομολογίων από και προς την Πανεπιστημιούπολη από την Παρασκευή 01/07/2011, πραγματοποιήθηκε Σύγκλητος την Πέμπτη 30/06/2011 σχετικά με το θέμα, στην οποία συμμετέχοντας μόνο εκπρόσωποι της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ ως η μοναδική υπεύθυνη παράταξη στην σχολή πρότεινε την πραγματοποίηση των δρομολογίων από και προς την Πανεπιστημιούπολη ανά μια ώρα, την ίδια ώρα που οι άλλες παρατάξεις προφανώς είχαν πάει διακοπές. Η πρόταση πέρασε από τον Πρύτανη και τα δρομολόγια από τις 04-12 Ιουλίου με αφετηρία την Κομοτηνή, έχουν ως εξής:

07:30, 09:15, 11:30, 12:30, 13:30, 14:30, 15:30, 17:00, 20:30, 21:30, 23:30.

 

 

 

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ

ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ...