Σύμφωνα με ανακοίνωση της Γραμματείας , οι φοιτητές οι οποίοι δικαιούνται το στεγαστικό επίδομα για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 πρέπει να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση στην μηχανοργάνωση (Unistudent). Η ημερομηνία παραλαβής των πιστοποιητικών θα γνωστοποιηθεί στους δικαιούχους με νεότερη ανακοίνωση.

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ

πάντα δίπλα σου...