Ανακοινώνεται ότι οι φοιτητές που δικαιούνται τη λήψη φοιτητικού στεγαστικού επιδόματος μπορούν να υποβάλλουν στο UNISTUDENT αίτηση για την έκδοση του απαιτούμενου πιστοποιητικού από 14-1-2013. (επιλέγοντας στο θέμα: «Άλλο» και γράφοντας «πιστοποιητικό για φοιτητικό στεγαστικό επίδομα»).
-Το πιστοποιητικό εκδίδεται κατά το πρώτο τρίμηνο του ημερολογιακού έτους 2013.
-Χορηγείται στους φοιτητές που φοιτούν στο Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ έτος σπουδών(Οι φοιτητές του Β΄, Γ΄ και Δ΄ έτους σπουδών θα πρέπει να έχουν επιτύχει στα μισά τουλάχιστον των μαθημάτων που προβλέπονται στο ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών των δύο προηγούμενων αντίστοιχων εξαμήνων ή του προηγούμενου έτους σπουδών)
-Δεν δικαιούνται του επιδόματος όσοι φοιτούν για την απόκτηση δεύτερου πτυχίου
-Δικαιούχοι του επιδόματος είναι Έλληνες υπήκοοι ή υπήκοοι άλλων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ
Πάντα δίπλα σου...