Μετά από επικοινωνία με το Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων, ο κ. Θωίδης μας ενημέρωσε πως τα προβλήματα που παρουσιάζονται στους φοιτητές που επιχειρούν να συνδεθούν σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οφείλονται στο γεγονός πως εδώ και μια εβδομάδα δεν υφίσταται εναλλακτική διαδρομή καθώς έχει κοπεί η υποθαλλάσια οπτική ίνα Καβάλας - Λήμνου και πως εχτές αποκόπηκε ολόκληρο το ΔΠΘ απο το Internet καθώς κόπηκε και η δεύτερη σύνδεση μέσω οπτικής ίνας με Θεσσαλονίκη, στο ύψος των Σερρών. Το πρόβλημα στις Σέρρες αποκαταστάθηκε σήμερα 13/2 και εντός των ημερών οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες πρόκειται να επανέλθουν στα φυσιολογικά πλαίσια λειτουργίας τους.
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ
Πάντα δίπλα σου...