Στις 21/10 πραγματοποιήθηκε Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Φοιτητών του ΔΟΣΑ "Ιωάννης Καποδίστριας". Όταν το ψέμα χάνεται, όταν η αλήθεια φανερώνεται, όταν το ήθος διαπρέπει, οι φοιτητές το αναγνωρίζουν και το στηρίζουν. Το αποτέλεσμα της σημερινής Γενικής Συνέλευσης έστειλε ένα σαφές μήνυμα, ένα μήνυμα χαρακτηριστικό της εμπιστοσύνης των φοιτητών προς την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ. Τα αποτελέαστα  έχουν ως εξής :

παράταξη                   ψήφοι          ποσοστό

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ           191         62,8%

ΠΑΣΠ                         93             30,6%

ΑΚΡΑ-ΑΡΕΝ                20               6,6%

Το μήνυμα αυτό των φοιτητών, είναι ένα μήνυμα που μας γεμίζει ευθύνη, μια ευθύνη στην οποία η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ θα σταθεί αντάξια, υπερασπίζοντας το συμφέρον του φοιτητή και κάνοντας τις απαραίτητες διαδικασίες έτσι ώστε οι προτάσεις μας να εφαρμοστούν για ένα καλύτερο πανεπιστήμιο, για ένα καλύτερο ΔΟΣΑ. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους φοιτητές που στήριξαν την πρωτοπορία, την ανανέωση, την δημιουργία. Ευχαριστούμε όλους τους φοιτητές που στήριξαν την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ!

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ

Δύναμη Ευθύνης...