Ανακοινώνεται στους φοιτητές του Β' εξαμήνου ότι το μάθημα "Μαθηματικά ΙΙ" θα πραγματοποιείται κάθε Τρίτη,  14:00- 18:00. Η αλλαγή έγινε κατόπιν προτάσεως του ίδιου του κ.Σαραφόπουλου στην διεξαγωγή του πρώτου μαθήματος του εξαμήνου.

 

ΔΑΠ - ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ

πάντα δίπλα σου...