Ανακοινώνεται στους φοιτητές του Γ’ εξαμήνου ότι: Ξεκινώντας από την Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012, οι διαλέξεις του μαθήματος "Μάκρο ΙΙ" θα γίνονται πλέον, και μέχρι το τέλος του Εξαμήνου, κάθε Τρίτη από τις 15:00-19:00.
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ
Πάντα δίπλα σου...
Ανακοινώνεται στους φοιτητές του Γ’ εξαμήνου ότι: Ξεκινώντας από την Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012, οι διαλέξεις του μαθήματος "Μάκρο ΙΙ" θα γίνονται πλέον, και μέχρι το τέλος του Εξαμήνου, κάθε Τρίτη από τις 15:00-19:00.
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ
Πάντα δίπλα σου...