Ανακοινώνεται στους φοιτητές του τμήματος ότι: η τελευταία διάλεξη στο μάθημα "Διοίκηση Ι και ΙΙ" του Α' και Γ Εξαμήνου αντίστοιχα θα πραγματοποιηθεί κανονικά αύριο Δευτέρα 7/1/2013.

 

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ

Πάντα δίπλα σου...