Αύριο Δευτέρα 14/1 αρχίζει η εξεταστική με τα εξής μαθήματα:

1) Δίκαιο Ι ώρα 10:00-12:00 (Α' Εξάμηνο)

2) Δίκαιο ρυθμιστικών αρχών ώρα 12:00-14:00 (Ε' Εξάμηνο)

*3) Θεμελιώδες αρχές και χαρακτηριστικά κοινωτικού δικαίου ώρα 12:00-14:00 (Ε' Εξάμηνο)

Τα παρακάτω μαθήματα είναι για τους φοιτητές επί πτυχίω:

*4) Δημόσιο διεθνές δίκαιο και δίκαιο των διεθνών οικονομικών οργανισμών ώρα 12:00-14:00 (Δ' Εξάμηνο)

*5)Δίκαιο της ενιαίας αγοράς και των εξωτερικών εμπορικών σχέσεων ώρα 12:00-14:00 (ΣΤ' Εξάμηνο)

*6)Εισαγωγή στην πολιτική επιστήμη ώρα 12:00-14:00 (Β' Εξάμηνο)

*7)Βιομηχανική κοινωνιολογία ώρα 12:00-14:00 (Β' Εξάμηνο)

8) Λογιστική ΙΙ 16:00-18:00 (Β' Εξάμηνο)

*Σημείωση: Τα μαθήματα με αστερίσκο είναι με το παλιό πρόγραμμα σπουδών(

Καλή επιτυχία!!!

 

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ

Πάντα δίπλα σου...