Ανακοινώνεται στους φοιτητές του τμήματος ότι το μάθημα "Λογιστική ΙΙ" του Β' εξαμήνου την Παρασκευή 14/3 δεν θα πραγματοποιηθεί. Η αναπλήρωση του μαθήματος θα γίνει μετά από συνεννόηση με τους φοιτητές.

 

 

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΎ

πάντα δίπλα σου...