Ανακοίνωνεται στους φοιτητές του Τμήματος των Δ' και Η' Εξαμήνου ότι η περίοδος υποβολής δηλώσεων μέσω του Unistudent για το μάθημα επιλογής παίρνει και τρίτη παράταση μέχρι 25/3.
Αρχική
Μάθημα Επιλογής
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την kostas
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις
- Εμφανίσεις: 2174