ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ
Καλούνται οι φοιτητές που περάτωσαν με επιτυχία τις εξετάσεις όλων των εξαμήνων να υποβάλουν στη γραμματεία δικαιολογητικά ορκωμοσίας από την Παρασκευή 15/04/2011 έως και Τρίτη 10/05/2011 για να γίνει έλεγχος των δικαιολογητικών και βαθμολογικής κατάστασης, των υποψηφίων για ορκωμοσία.
Μετά την παραπάνω ημερομηνία δε θα γίνουν δεκτά δικαιολογητικά.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ:
1. επιστροφή στη γραμματεία (δελτίο αναγνωρίσεως,
πάσο, βιβλιάριο υγείας)
2. βεβαίωση από τη βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου
για οφειλή βιβλίων .
3. βεβαίωση από τη φοιτητική εστία
(πανεπιστημιούπολη Σ4).
4. (2) έντυπα ορκωμοσίας που θα προμηθεύεστε από
τη γραμματεία.
5. παράβολο των 30 € που θα προμηθεύεστε από τη
γραμματεία.
η ορκωμοσία θα γίνει την Τετάρτη 18 / 05 / 2011 στο κεντρικό αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου στην Πανεπιστημιούπολη στις 13:00 μ.μ.
Απο τη Γραμματεία 14/04/2011