Ανακοίνωση από τον καθηγητή:

Θα γίνει αναπλήρωση μαθήματος αύριο, Σάββατο, 14/01/12, στις 13:00 μ.μ. το μεσημέρι. Αν το επιτρέπει η θερμοκρασία θα κάνουμε αρκετές ώρες και πιθανώς να μην γίνει το μάθημα της Δευτέρας λόγω έλλειψη θέρμανσης. Να προετοιμαστείτε κατάλληλα και να είστε έτοιμοι να μείνουμε ώστε να ολοκληρώσουμε το μάθημα για όλο το εξάμηνο. Για την Κυριακή θα δούμε αν θα χρειαστούν συμπληρωματικές ώρες. Παρακαλώ να έρθετε αύριο επειδή μπορεί να είναι και το τελευταίο μάθημα. Θα ξεκινήσουμε ακριβώς στις 13:00 μ.μ.

Ευχαριστώ,

Σάββας Παπαδόπουλος

 

 

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ

Πάντα δίπλα σου