Ανακοινώνεται στους φοιτητές του τμήματος ότι το μάθημα "Διοίκηση ΙΙ" του Γ' Εξαμήνου θα γίνει αύριο Τρίτη 9 Οκτωβρίου και ώρα 10:00-13:00

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΔΟΣΑ

Πάντα δίπλα σου...